Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Happy Old Day You !
19 January 2014 | 1/19/2014 | 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Dah lame silent mood, and now Im here to write something for yu all read my blog . Errkk !
Kekok habis bile dh lame tak mengadap .Kihkihkih .
Today is 19 Jan 2014 .

And i want to wish happy born day for you .Yayy !
Sebenarnya dulu aku tak kenal siapa kau .But now, tak tahu nak cakap kenal ker idok !
Tak tahu mcm mane masa tu berputar dgn pantas sekali .Sungguh !
sanggat pantaas, pejam celik .Eh, "betul ke ni"? Eh "Mcm tak percaya ler" . Eh, bla.. blaa.. blaa /

Takde apa yg bisa aku berikan. Cukup doaku engkau punyai bahagia yg engkau carikan dan impikan selama ini . Wah wah ayat aku tak menahan .Im sweet talker if yu all wnt to know yeaah ! 

Thank you kerana bisa menjadi peneman ku selama ini .menjadi kawan. menjadi sahabat. menjadi teman di kala duka mahukan suka .Hargai sangat .

May Allah bless you ! Aamiin .

Allah selamatkan kamu .
Happy Born Day .
Selamat Hari Lahir. 

Jaga diri, jaga iman, jaga hati
Wasalam .








PAST | PRESENT