Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



24 March 2015 | 3/24/2015 | 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Ya Allah, lama nya dah aku tak tengok blog. Berhabuk ! sumpah memang berhabuk. hahaha. Dah hampir setahun tak jenguk dan mencoretkan sesuatu. Haihh.

Ok, Terus ke topik laa ye. Kehilangan ? Siapa yang nak kan kehilangan. Takde sesape yg nak. Hilang sesuatu yg kita sayangkan sangat tu perit rasa nya. Tapi kau kene redha, kalau ini mmg jalan takdir. Terima, redha, berdoa.

Hahaha. Jadi pakar kaunseling pulak aku kan. hehehe. sekali sekala. Sebenarnya rasa kekok je nak naip ni. Dah rasa macam "aikk. apa yg aku contengkan nii" hahaha. nampak la betapa lama aku tinggalkan blog.

Walau di mana pun kau berada. Semoga berbahagia . I'll pray the best for you.








PAST | PRESENT