Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Part 2 "Istimewa" ?
19 November 2013 | 11/19/2013 | 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Okay, ni sambungan dari part 1 .
haaa okayy . selain dari keluarga yang istimewa bagi aku .
Kawan kawan dan sahabat sekeliling aku adalah paling istimewa bagi aku :)

Serius beb, dorang mmg istimewa,
segala pahit manis bersama ,gelak tawa bersama, menangis bersama ,segalanya bersama .
Aku rindukan mereka !
mereka adalah yg istimewa selain dari keluarga aku .

Tanpa mereka, tak sempurna sangat kehidupan aku .
Dorang mengajar erti kehidupan, erti dugaan dan segalanyaaa .
semua dilalui bersama, susah senang pasti bersama .
Oh alangkah indahnya bersama dgn korang .

Aku takkan melupai saat saat kita selalu bersama ,
'dan korang memang istimewa bagi aku .
khas untuk yg menganggap aku kawan, sahabat , teman .
Love korang .

Over excited pulak aku nya entry nh kan ,HAHAHA .
biasalah, idea kalau mencurah curah memang over . hehehehe .
Taknak taip panjang lebar, nanti korang nak muntah baca entry over aku ni .HAHAHA .
lepasni ada Part 3 nya, part last .Eheeemmm *berdehem kuat* Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.........
siapakah ? siapakah ? siapakah ?
izinkan aku mengundur diri, ampun maaf andai tersakiti .
jaga diri jaga iman jaga hati .
Wasalam :)








PAST | PRESENT