Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Part 1 "Istimewa" ?
18 November 2013 | 11/18/2013 | 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Harap korang sehat sokmo yeeaaahh .Okay, tajuk menarik tak menarik tak ? '
Rasa teruja tak nak baca . Okay, teruskan pembacaan, walaupun korang taknak baca .
BACA JUGAK !! *Arahan tegas ~

Istimewa ? okayy definisi istimewa mengikut Prof Syafiqah adalah, istimewa itu adalah sejenis makanan
yang sedap dimakan bila kita lapar .Eh ? over betul aku punya definisi .Asyik nak ingat makanan je aku kan .HAHAHAHAH . Okay, yg aku tahu istimewa adalah sesuatu yg menarik yg kita ssayang .Haaa, mcm tu laa .Itu bagi apa yg aku rasa, kalau kurang tepat korang buat lah spesifikasi sendiri .Hehehehe ..

Macam macm bole dijadikan istimewa, contohnya barang, binatang, manusiaa dan apa apa yg istimewa lah bgi engkorang semua ni .Janji istimewa .
Okay, berkaitan istimewa yg aku nak bincangkan ni .
Istimewa yg aku maksud kan dalam kehidupan aku adalah .........
(Scroll lagi okay nak tahuuu...)













































































































































































































































































Keluarga aku sendiri .

haa, bengang tak ? Nak tahu sgt ler tuu !
Mereka memang paling istimewa bagi aku . Tersangat !
Banyak kenangan pahit manis dari kecik sehinggalah dewasa dengan adik beradik aku .
kasih sayang dari Ummi & Ayah .
Ohh, mereka memang tersangat Istimewa bagi aku .
Yayyy ! Korang mesti pikirkan aku nak cite istimewa yg mcm tu tu tu tu kn ? elehh .
Aku faham sgt perasaan ingin tahu korang .HAHAHA .
kalau nak tahu lebih lagi , Tunggu part 2 pulak okay :)

Ampun maaf andai tersakiti dari segala sudut .
Jaga diri, jaga iman, jaga hati
Wasalam








PAST | PRESENT