Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Im coming back dear !
13 May 2013 | 5/13/2013 | 0 comments

fuuuhhhh, fuhhhhh ! *sambil tiup habuk* ! 
dah berapa lama aku tak bukak .seriously memang malas menguasai diri.
korang jangan marah ye bila dah lama takde cite dari aku.
#EH ? kot ye ada orang nak ikuti ceritaaa ceritii a.k.a cik belog manis ni ? 
ahh tak kesah laaa semuaaa tuuu .
JANJI ! aku dah come back .dan jangan terkejut ! ini memang aku yg update.aku ulang semula memang AKU !

kot kot korang terkejut laa kan, siapa yg update sebab aku dah lama tak update .HAHAHA.
ampunkan patik, dah lama patik tak update, sungguh memang dah lama . lagi satu mesti korang pelikkan aku nye cerita ceriti dah makin sikit ? banyak sebenarnya nak cerita, tapi disebabkan "KEMALASAN" itu yg membuat aku sungguh malas untuk menghupdate~ 
jangan marah marah ye kengkawan, kita kan kawan ! hehehehe ~
tapi esok esok lusa mesti aku malas balek .

untuk pengetahuan korang, aku banyak dah delete post post yg dah tak berkenaan, 
bila aku baca balek semua semua tuu, ada rasa nak gelak geguling, rasa nak menangis bawa katil, rasa nak berlari pun ada.Hahahaha ~ *Tangan di dada* werkkkk :P
sendiri buat sendiri lak tak mampu nak baca ! HAHA .
lumrah orang yg suke berblogger ni .bila dah banyak post then bila baca balek , mesti terpikir "Eh, aku ke yg tulis mcam ni ?" HAHAHAHA. 

kalau aku mmg selalu maacam tu laaaa.
aku try la lepasnie nak rajin rajinkan diri. kot ye aku rajin kan.
yelaaa, bila dah duduk rumah ni , aku rasa malas sangat nak buat hape hape. selalunya si Ain je yg buatkan.
aku cuma tolong masak sajaaaaaa ! tu jeee.
tapi OK laa tu , aku buat laaa dari TAK kan ?
yg aku siap berCAPITAL dah kenapaaa .? HAHAHA.

so, nampak macam blog aku ni macam blog barukan, sebab cerita ceriti aku dh banyak di tapis disebabkan kesulitan cerita yg tidak patut dipertontonan.. #EH ? macam buat drama lak aku ni.
 dan akhirnya tinggal berapa post je . 
takpeee janji aku ada laa jugak untuk mengePost nyaa :)

apa apa pun aku doakan korang sehat sejahtera okayyyy .
SHHHH, jangan cakap pape dah ! aku tahu korang rindukan aku !
aku pun rindukan korang jugak !
#EH ? sejak bila lak aku ni pandai angkat bakul sendiri ni ? haiyaaa syapiqaaaaahh ! 
entry kali ni, aku cuba nak nyatakan kenapa aku dah lama tak update dan kenapa post aku makin sikit.
harap korang pahamlah kenapa aku buat semua tu yeee :)
aku undur diri dulu yaaaaa ,
korang still ingat tak selalu pesanan aku bilaa akhir pembacaan korang ni ?
haa, tengok tuuuu ! dah tak ingat kannn ! *sob sob sob*
taknak laa kawan dengan korang lagi 
Eh tak tak, tu ayat taching mengada jeee lebih  tuu. HAHAHA .
jumpaa untuk entry akan datang ye, InsyaAllah ada banyak ceritaaaa 
okayy pesanan akuu, jaga diri, jaga iman, jaga hati ! 
wasalam .











PAST | PRESENT