Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Syukur , Alhamdulillah ~
14 June 2013 | 6/14/2013 | 0 comments

hai alls, harap sehat sokmo deh ~ 
lame jugak dah aku tak menghupdate, name jee surirumah sepenuh masa tapi takde masa nak update .. bukan hape, kemalasan melanda dalam diri ni,itu jadi macam ni .. 

Nak story pasal result sem lepas merangkap sem terakhir laa kan  . Alhamdulillah.Syukur .
masih boleh kekalkan dalam kategori "dean list" . Aamiin . berkat doa Ummi Ayah .
kalau tanpa doa mereka,aku takan berjayaa untuk konvo nantii . 

buat sahabat sahabat yg banyak sangat tunjuk ajar kat aku dalam setiap subjek yg aku kurang faham..
terutama utk Hawa dgn Sri yg selalu buat assgmnt group dgn aku . korang memang THE BEST ! 
dan untuk semua yg pernah group dgn aku ~ Aku RAJIN kan ? 
HAHAHAHA ~ jgn puji ! maluu laaaa :) 

tahu korang nak puji kan ?tapi simpan simpann kayy ~ HAHAHA .
buat pensyarah pensyarah dari sem 1 sampailah sem 6 ..
yg mengajar mahupun tidak mengajar aku ... tanpa kalian memang aku kosong !! 

untuk classmate DPIK C, dan semuaaa pelajar DPIK . just say thankyouuu ...
untuk Mai, Huda, Gee, Yana, Kak Sue ... teman teman sebelajar ku, teman segelak sesama, teman setidur, teman semakan, teman spermainan dan segala teman laaa siang tengahari petang malam tengah malam ...Terima Kasihi okayyy ! korang memang BEST ! 

dan buat semua yg mendoakan akuu, nak sebut satu satu mmg ramaii sangat ..
cuma Allah jee bole balas segala jasa jasa korang dekat akuu ...
TERIMA KASIH .... 

Buat Ummi & Ayah, 
terima kasih tak terhingga tersangat sangat ! segala perbelanjaan yg telah Ummi Ayah keluarkan .
segala titik peluh Ummi Ayah yg mengalir ..
segala kudrat Ummi Ayah bertungkus lumus untuk anak anak mu ~ 
TERIMA KASIH . 
Teruskan berdoa untuk kejayaan anak anakmu sehingga berjayaaaaaaaaaaa . 
Pika sayanggg Ummi Ayah sepenuh hatiiiiiiiiii !!!! 

buat adik adik yg still belajar, teruskan perjuangan . jangan pernah berhenti ..
jangan pernah ada perasaan lelah dan penat .. belajar selagi boleh ...
ingatlah siapa yg byk berjasa pada kalian,pasti anda akan berusaha sehabis bole .. 
jangan satu hari nanti kalian mneyesal menangis tak berlaguuu ....

Jaga diri, Jaga hati, jaga Iman .
Wasalam ~

ni slip result ~ Alhamdulillah :) 







PAST | PRESENT