Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Borak santai laa ..
17 November 2013 | 11/17/2013 | 0 comments
Sesi mencantikkan blog memang mengambil masa yang lama, aku yg malas ni pun bole berjam jam buat 
semata nak mencantikkan blog. EH, tapi cantik ker blog aku ni ? Simple je kan ? Pun bole la .
aku bukan nak masuk contest pape pun . Sekadar ingin menaip apa yg ku rasa ingin ku curahkan .
hehehehehe . Korang semua dah makan tengahari belum ? 
kalau belum sep sikit sep sikit .Kita sama .Muahaha . 
Bila dah lama tak menaip ni, bila nak menaip rasa mcm kekok je 
Eh, blog ni apa je aku nak taip ? HAHA . blank seketika waktu .
Buat masa sekarang blog aku ni cuma berbual kosong kosong oo. oo. HAHA .
Najwa Latif dah keluar pulak dah . hehehe :)
Dulu banyak entry yg aku dah buat, tapi bila digodek dikorek digali semua, ada cerita cerita yg
tak sepatutnya ditontonkan pada Umum . Wahh, mcm serius je kan cerita yg aku buat tu .
Padahal takda hape pun sebenarnya .Cuma mcm kusut je aku sendiri yg baca .HAHAHA . 
Aku ni kalau rajin ada masa je laa aku rajin nak mengadap belog ni, kalau tak . Haaaa, berbulan bulan laa nak tunggu kerajinan aku sampai baru nak ngadap . Padahal aku ni manjang duduk rumah je jadi surirumah sepenuh masa lepas dah habis belajar ni . Bosan nok ! HAHA . 
Okay laa, perut aku tetiba dah nyanyi lagu rock tanda lapar kebuluran yg teramaat .
Nanti lain warkah, lain lebaran, lain waktu, lain masa .Bila aku ada update itu tanda aku rajin la .
kalau takda aku update, itu memang penyakit RAJIN la jawapnya . Eh, Malas :)
Izinkan aku mengundur diri .Ampun maaf ada kesilapan dari segi fizikal mental mahupun teknikal .
*lelebih lak aku ni . HAHAHA .
Jaga diri, jaga iman, jaga hati .
Wasalam :)







PAST | PRESENT