Photobucket
1 2 3 tadaaaaaaaaaaaa...!!
 

Aku (Fieyqa Syafiqah)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ.
twentythree - 2015, empunya tapak ini .
Encik Mohamad & Puan Salbiah Daughter's.
Aku sayang semua yang sayang aku
Hidup ini Allah bagi SEKALI
Jadi, Hargai .
Click button FB & Twitter di atas

Pot Pet





Borak Santai




Copyright



Say "Hi" to me .
17 November 2013 | 11/17/2013 | 0 comments

Pagi subuh aku menaip, belum pernah lagi aku rajin taip blog pepagi buta. 
HAHAHA. amat dasyat sekali kan .
Dah lama aku tak menjengah blog aku ni, last pun Jun lalu .
Aku bila dah MALAS menguasai memang la mcm ni .HAHAHA

Tiup keyboard sikit, dah berhabuk dah tak menaip .
apapun, semoga engkorang semua ni sukses selalu ye .
saje aku menjengah blog pagi ni then try menaip semula.
kot laa aku dah kekok ke .Muahahaha .

Okay, pada engkorang semua, Salam Subuh,.
Jangan lupa bangun. Jangan asyik nak ngadap bantal busyuk tu je . Sebat korang kang .
hehehehe . 
Jaga diri, jaga iman, jaga hati .
wasalam .








PAST | PRESENT